14. september 2013

THE VERY FIRST POST

Ny, frisk og lækker blog. Jeg er stoppet på min gamle blog 'share that life' og er nu begyndt med ny lyst til at blogge på min nye blog 'the black bomb'. Mere fængende ikke? Til dem, som ikke kender mig. Jeg hedder Emilie, jeg er en femten årig efterskole elev fra Odense. Jeg elsker selvironi, folk med charme, café besøg, duften af chanel, følelsen af blonder, kaffe latté og selvfølge farven sort. Jeg har stor passion for design og drømmer om at studere design en skønne dag. Jeg håber i vil dykke ned i mit lille univers med mig.

14 kommentarer:

  1. Hvor er din nye blog flot!

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet flot Emilie!

    SvarSlet
  3. Hvor er det en fin blog du har dig! Jeg følger med på Bloglovin og ser hvad du finder på! :)

    SvarSlet
  4. Woow, sikke en skøn blog! tænkte på om vi skulle følges?
    Knus anne sophie
    http://annesophielynge.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det betyder meget!

      Jeg tjekker lige din blog ud først. :-)

      Slet
  5. Elsker din nye blog! Savner dig <3

    SvarSlet
  6. Hvor er det et godt billede(:
    Jeg elsker selv at gå på cafe. Jeg elsker specielt Baresso's kakao(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg elsker også baresso. Men er mest til baresso's cafe latte. :-)

      Jeg tager et kig på den. :-)

      Slet
  7. Hvor ofte vil du lægge indlæg ind? lækker blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hver onsdag og søndag. - Og tusind tak!

      Slet