6. oktober 2013

NEW HAIR!

Jeg skal til frisør den 12 September, både farves og klippes. En tid jeg har ventet på rigtig længe, og jo mere utålmodig jeg bliver, jo mere spekulere jeg også... Jeg er virkelig forelsket i lyst hår, enten Marie's ultra lyse hår, eller det mere naturlige som Mary-Kate og Ashley's hår. Men hvad jeg virkelig ikke kan fordrage og bare synes er forfærdeligt, er udgroninger og gult hår. Det er meget sjældent, at blond hår laves pænt. Jeg er også utrolig forelsket i det meget mørke hår, brunt men næsten sort. Jeg har aldrig overvejet blond, da jeg ikke ville løbe risikoen. Så jeg er, for første gang, virkelig kommet i krise... Skal jeg være helt blond eller næsten sort?

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak for dit svar. Jeg har på fornemmelsen, at de fleste har samme holdning.

      Slet
  2. Jeg tror det ville stå godt til dit ansigt og hudfarve (så vidt jeg kan se på billeder er du meget lys i huden), at blive farvet blond. Ikke platin blond som Marie næsten har, mere sådan en varm blond. Men næsten sort er selvfølgelig også en mulighed, tror bare du vil se en smule bleg ud. Nu kan jeg ikke huske hvilken øjenfarve du har, men blå ville være lækkert til blond hår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay tak, og du har ret, jeg er ret bleg. Jeg har grøn-brune øjne. Men du har nok ret i, at det ikke skal være Hvidt. :-)

      Slet
  3. Svar
    1. Uha, ja. så skal det også laves ordenligt!

      Slet