3. november 2013

Black shit

Black shit

Jeg ved, hvor meget i elsker mine flotte sorte polyvore's. Men jeg må indrømme, at jeg her på det seneste ikke har været på toppen angående mit tøj. Dog er jeg en af de få, der tager jeans og såkaldt "ukomfortabelt" tøj på. Jeg har her på det seneste levet i mine sorte kangaroo sko, Acne bukser, Calvin Klein blonde bh og en sort oversize t-shirt fra h&m's herre afdeling. Det er virkelig det mest komfortable jeg kan komme i... Og så lige min Amanda fra Moss, men mere komfortabelt kan det så heller ikke være! Tager mig sammen og reorganisere min efterskole gardarobe snarest muligt..

4 kommentarer:

  1. Vi mangler outfitsindlæg. Jeg ved, at det er svært, når du er på efterskole, men det ville være lækkert! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil arbejde på det. Måske i weekenden. :-)

      Slet
  2. Din blog er super fin! Lige min stil!

    Hilsen Ida
    http://nuancerafsort.blogspot.dk

    SvarSlet