10. november 2013

ROOM 16


 

Her har i nogle billeder af mit værelse. Efter at have boet på et værelse med tre andre, blev Anna (den ene af pigerne) og jeg flyttet til et tremands værelse. Det er normalt meget sjældent at nogen flytter værelse, men da der alligevel skulle to nye ind, og der stod et tomt værelse ledigt, var det den bedste løsning. Det skal lige siges, at jeg må ingen måder er uvenner med nogen fra efterskolen, tværtimod,  men vores værelse var ikke optimalt at bo på værelse sammen. Så nu bor Anna og jeg alene på et tremands værelse, og det er super hyggeligt! Jeg tror også, at I kan hurtigt gætte jer til min side af værelset... Og jeg har nu samlet alle billederne tættere sammen, så HELE min væg er nu dækket af billeder. Der er over 200 billeder! Nogle af værelserne er større og nyere end andre. Vi har et af de mindste, men heldigvis uden køjeseng. Vi har også et lille badeværelser, men man vender sig til det. Kan i lide vores indretning?

6 kommentarer:

  1. WOW fed blok du har dig!
    Har du lyst til at følges?
    Www.livetsomulv.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      - tjekker gerne din blog ud. ;-)

      Slet
  2. Beautiful images you have here on your blog, love it!

    X Stylonym www.stylonym.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Virkelig hyggelige billeder :)

    kig forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, kender allerede din blog! ;-)

      Slet