4. december 2013

Blogger with doubt

Blogger gør nogle mine billeder mere brune end sort/hvide? Ved i hvorfor?

Dette er nok et lidt kliche indlæg fra bloggeres side (eller i hvert fald min), men jeg har længe følt at min blog ikke er kørt så godt, så nu skal mine tanker deles. Mit læsertal er faldet væsentligt siden min gamle blog (med 1000 om måneden helt præcist) og det knuser lidt min lille blogger drøm. Men når jeg så kigger på mine kreationer her på bloggen, så klapper jeg ikke ligefrem i hænderne. Jeg har de dage, hvor jeg overvejer at slette min blog, og jeg har de dage, hvor jeg forguder at være her. Men som min ældre læsere ved, har jeg efterhånden haft denne følelse gennem hele min blogger process. Jeg har haft slettet alle indlæg, lavet nye blogs, gjort ditten og datten. Jeg må indrømme, at selvom jeg "ikke må" blogge for mine høje læsertal, savner jeg mange af mine tidligere læsere. Dette indlæg tænkte jeg på at lave, da jeg fik et spørgsmål om min tilfredshed med bloggen i min spørgerunde. Dette indlæg må ikke skræmme jer væk, men i må forstå, at jeg har det lidt mærkeligt med at være en blogger på en efterskole. Jeg kan sagtens bikse (bedre) indlæg sammen til jer, men det kræver måske, at jeg ved i er der. Kommenter gerne dette indlæg, men jeres holdning til min blog. Jeg ved, at jeg måske har sløset lidt, men jeg vil gerne rette op på det og få læserene tilbage. 
Btw, jeg har min nye Moss Copenhagen skjorte på, jeg bestilte den og endnu en buksedragt.

3 kommentarer:

  1. Jeg har en ting at sige: Du skal aldrig blogge af pligt. Blog hvis det er det du har lyst til :-)


    Tag gerne et smut forbi min blog, hvor du lige nu kan vinde en hue fra Dickies: http://www.voresboble.dk/give-away-dickieshue/
    /Amalie

    SvarSlet
  2. Kære Emilie :) Vil du ikke være så sød og rar at genoptage din blok og blive ved med at skrive? Jeg har fulgt dig længe og elsker dine indlæg. Du kunne lave et indlæg om din familie, hvad du drømmer om at blive, dine venner og veninder, dit kærlighedsliv, dine trosretninger, madvaner, musikanmeldelser, dine fritidsinteresser, interesser indenfor skolen, pinlige historier, holdninger indenfor politik. Håber du vil genoptage din blog igen :)

    SvarSlet